Advertisement

Z rynku FMCG

  • Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider e-grocery angażuje klientów w pomoc... Czytaj więcej »

  • Tak zwane mięso z in vitro cieszy się dużym zainteresowaniem. Ma zbliżone właściwości sensoryczne i odżywcze do tradycyjnego mięsa, nie przyczynia się do degradacji środowiska i ocenia się, że za kilka–kilkanaście lat może być istotnym sposobem na pozyskiwanie białka zwierzęcego. Nad rozwojem takiego mięsa hodowanego komórkowo w laboratorium pracuje w tej chwili wiele... Czytaj więcej »

  • Nowy sklep Netto w Warszawie

    Piątek, 21 czerwca 2024

    Już od czwartku 20 czerwca klienci mogą odwiedzać nowo otwarty sklep Netto na warszawskim Mokotowie. Z okazji uruchomienia placówki przygotowano specjalne promocje. W dniu otwarcia na klientów czekają dodatkowe atrakcje, takie jak darmowe lody i kawa. Netto oferuje szeroki wybór dobrej jakości produktów w najlepszych możliwych cenach, sieć stawia także na jak najwyższy komfort... Czytaj więcej »

  • W Lublinie powstała wyjątkowa Roślinna Instalacja Sferyczna, która jest kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. Wypełniona ziołami konstrukcja jest dostępna dla każdego, kto chce poczuć bliskość z naturą, nawet w centrum miasta. Czytaj więcej »

  • Ulubiona przekąska, danie przywołujące miłe wspomnienia czy potrawa, dzięki której czujemy się lepiej – to drobne przyjemności, które możemy zaserwować sobie każdego dnia. Mood Food, bo o nim mowa, to sposób na wprawienie się w dobry nastrój, a także urozmaicenie codziennych momentów. Jednak niekiedy zdarza się, że sami nie wiemy, na co mamy dzisiaj ochotę. Marka VEGETA... Czytaj więcej »

  • Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. Czytaj więcej »

  • Jest szansa, że emocje nie będą mniejsze, niż na trwających Mistrzostwach Europy. Do tego będzie wiele atrakcji z myślą o kibicach, w tym możliwość fotografowania się z Pucharem Mistrza Polski, który niedawna zdobyła Jagiellonia Białystok. W sobotę na odbędzie się IV Mecz Charytatywny Grupy Chorten, wstęp wolny dla wszystkich. Czytaj więcej »

  • Cukierniane wypieki dołączyły do znanego klientom Galerii Wileńskiej Bistro Smacznie. W ramach tego konceptu, Carrefour od blisko 10 lat oferuje swoim klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Dziś (18 czerwca) do asortymentu Smacznie dołączyły rodzinne wypieki tradycyjnej warszawskiej Cukierni Olsza. Czytaj więcej »

  • Nie ma odwrotu od startu systemu kaucyjnego w styczniu 2025 r., a my jesteśmy do tego gotowi od strony technologicznej - przekonywali przedstawiciele firm produkujących tzw. recyklomaty, na kilka miesięcy przed uruchomieniem polskiego systemu kaucyjnego. Uczestniczyli oni w debacie eksperckiej „Technologia w służbie ochrony środowiska” w Centrum Prasowym PAP. Czytaj więcej »

  • Nawodnienie, czyli regularne spożywanie odpowiedniej ilości płynów, jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. I chociaż zalecenia mówią o tym, by zdrowy, dorosły człowiek wypijał ok. 2 litrów wody dziennie, a w czasie intensywnego wysiłku lub upałów – nawet do 4-5 litrów, dla urozmaicenia i uzupełnienia nawodnienia warto sięgać również po inne napoje –... Czytaj więcej »

  • Lidl otworzył nowy sklep w Warszawie

    Wtorek, 18 czerwca 2024

    Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 20 czerwca, Lidl Polska otworzy nowy sklep w Warszawie przy ul. Odkrytej 62. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. Czytaj więcej »

  • Pracownicy, należącej do Mondelez Polska, fabryki „OLZA” w Cieszynie, z okazji obchodów 100-lecia zakładu, przygotowali dla mieszkańców wyjątkową niespodziankę — największy czekoladowy wafel Prince Polo w Polsce. Ważący 400 kg smakołyk był jedną z atrakcji, ważnego dla lokalnej społeczności, Święta Trzech Braci w Cieszynie. Produkcja rekordowego wafla była idealną... Czytaj więcej »

  • W warszawskim biurze Nestlé na ulicy Domaniewskiej pojawił się recyklomat. Maszyna umożliwia zwrot butelek Nałęczowianki pracownikom i wszystkim gościom odwiedzającym firmę. Recyklomat to część programu edukacyjnego Nałęczowianki, promującego recykling. Oprócz aktywnego edukowania w zakresie właściwego prze-twarzania plastiku, Nałęczowianka wyraża także pełne poparcie dla... Czytaj więcej »

  • Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na... Czytaj więcej »

  • Gala Hochland Cheesemaster 2024 za nami!

    Poniedziałek, 17 czerwca 2024

    W dniach 13 -14 czerwca, w hotelu Dolina Charlotty niedaleko Słupska, odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland. Podczas spotkania podsumowano miniony rok, w tym wyniki sprzedażowe, a także przyznano nagrody Cheesemaster w 4 kategoriach. Poznaliśmy Najlepszych Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska w kilku kategoriach: Najlepszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Najlepszy... Czytaj więcej »

  • HELIO z Medalem Europejskim

    Czwartek, 13 czerwca 2024

    11 czerwca w warszawskim Oxford Tower odbył się uroczysty finał XXXV edycji konkursu Medal Europejski. Medal Europejski jest niekomercyjną, ogólnopolską inicjatywą najważniejszej dla przedsiębiorców instytucji działającej przy Komisji Europejskiej – Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego oraz Business Centre Club. Celem przedsięwzięcia jest promowanie wyrobów i usług... Czytaj więcej »

  • Marka Żubrówka, znana z wysokiej jakości alkoholi, triumfowała w tegorocznej edycji prestiżowego, międzynarodowego plebiscytu New York International Spirits Competition. W plebiscycie, w którym ocenie poddano ponad 1400 zgłoszeń, marka została uhonorowana wieloma[1] prestiżowymi nagrodami, w tym tytułem Poland Vodka of the Year. Czytaj więcej »

  • Sto rzadkich Mercedesów z różnych roczników, tysiące widzów na trasie całego rajdu oraz prestiżowy Konkurs Elegancji – to tylko wybrane atrakcje, które czekają uczestników motoryzacyjnego wydarzenia roku, czyli StarDrive Poland. Impreza odbędzie się w Kielcach i Górach Świętokrzyskich w dniach 13-16 czerwca, a jednym z jej sponsorów jest WSP „Społem”, producent Majonezu... Czytaj więcej »

  • Japan Tobacco International rozszerza dystrybucję urządzenia do podgrzewania tytoniu Ploom X w sieci Żabka o kolejne największe miasta. Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka Ploom jest dostępna w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i w aglomeracji śląskiej. Czytaj więcej »

  • Promocja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży stanowi jeden z ważnych elementów strategii społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Sokołów. Jako wieloletni mecenas sportu, firma po raz kolejny była sponsorem turnieju piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, organizowanego przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem... Czytaj więcej »

  • Znamy zwycięzców Pucharu Tymbarku

    Czwartek, 13 czerwca 2024

    Sierakowo, Brzeg, Warszawa, Leszno – z tych miejscowości pochodzą zwycięzcy XXIV edycji Pucharu Tymbarku! Od marca drużyny w całej Polsce rywalizowały na szkolnych Orlikach, by dotrzeć do Wielkiego Finału na PGE Narodowym. Na zwyciężczynie i zwycięzców tegorocznej edycji czeka w październiku spotkanie z reprezentantami Polski oraz kibicowanie podczas meczu Polska-Portugalia. Czytaj więcej »

  • Występ zespołu Pectus, silent disco, wystawa okolicznościowa, kino letnie, strefa kibica, gry i zabawy dla dzieci, foodtrucki – to tylko część atrakcji, jakie na sobotę i niedzielę (15-16 czerwca 2024r.) przygotowane zostały przez Dr. Miele Cosmed Group S.A. dla mieszkańców Dolnego Śląska. Wszystko to z okazji jubileuszu 200 lat tradycji mydlarskich w Jaworze. Czytaj więcej »

  • Fundacja Biedronki od wybuchu wojny w Ukrainie wspiera osoby poszkodowane w jej wyniku i to nie zmienia się w 2024 r. W tym roku Fundacja przeznaczy na pomoc uchodźcom i osobom, które zostały na terenach dotkniętych konfliktem ponad 17 mln zł. Programy obejmują transporty humanitarne na Ukrainę oraz karty na zakupy i darmowe noclegi w Polsce. Za swoją działalność Fundacja otrzymała... Czytaj więcej »

  • Daria Zawiałow, Mrozu oraz Kacperczyk, czyli Męskie Granie Orkiestra 2024, nagrali utwór „Wolne Duchy”, promujący tegoroczną, 15. już, edycję kultowej trasy Męskie Granie. Singlowi towarzyszy teledysk, w którym monumentalne głowy artystów – podobnie jak każdego lata sponsorowana przez markę Żywiec trasa – przemierzają Polskę, prezentując jej różne oblicza. Czytaj więcej »

  • III Rajd Motocyklowy Handlowców

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    W dniach 24-26 maja 2024 r. odbył się III Rajd Motocyklowy Handlowców, który zgromadził czterdziestu uczestników z całej Polski. To wyjątkowe wydarzenie rozpoczęło się w Spa Hotel Splendor**** i obejmowało emocjonujący program pełen atrakcji i aktywności w Dolinie Wiaru w Rybotyczach. Organizatorami wydarzenia były spółki SPECJAŁ, REN, NASZ SKLEP, LIVIO, RABAT DETAL oraz... Czytaj więcej »

  • Za każdym owocem stoi człowiek

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Branża jagodowa to 350 tys. rolników i 0,5 mln pracowników sezonowych. Rodzinne gospodarstwa stanowią zdecydowaną większość i to one kreują zmiany. Orientację produkcyjną zastąpiła sprzedażowa, a liderzy myślą już potrzebami konsumentów. W ramach inicjatywy Branding Ovation wybrano najciekawsze rodzinne firmy 2024 roku. Projektowi patronowała redakcja Hurt&Detal. Czytaj więcej »

  • MAKRO Polska prowadzi edukacyjne spotkania Super Sklep, dedykowane właścicielom sklepów ODIDO. Stanowią one okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. Cykl obejmie całą Polskę. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu. Czytaj więcej »

  • 41% dorosłych Polaków i 55% matek w imieniu swoich dzieci (w wieku do 15 lat) deklaruje, że komponując posiłki zwraca uwagę na to, aby były różnorodne pod względem składu[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki żywieniowe polskiego społeczeństwa” przeprowadzonego przez agencję badawczą Zymetria na potrzeby aktywności zainicjowanego przez grupę spółek DANONE... Czytaj więcej »

  • 14-sta edycja konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich już za nami. Z dumą informujemy, że kolejny rok z rzędu marka HELIO została wyróżniona w kategorii Produkty Spożywcze BIO i EKO Czytaj więcej »

  • HELIO, polski producent bakalii, to marka, która cieszy się ogromnym uznaniem na rynku od ponad 30 lat. Jej produkty są doceniane przez konsumentów za wysoką jakość i smak. Wieloletnia obecność na rynku oraz pozytywne opinie klientów potwierdzają, że HELIO to marka, na którą można liczyć. Czytaj więcej »

więcej artykułów